17 augusti 2013

Skor, skola & MK!

Maja har fått nya skor! :)
Jag köpte joggingdojjor också, kommer bild på dem också.
Sugen på att komma igång. Sugen på förändring. Inte en dag försent.

På måndag börjar allvaret. Har vetat ett tag att jag ska börja plugga, men trott att de skulle bli Teckenspråk. Men har väntat & väntat på att få besked om reservplatsen på Medicinsk sekreterare. För ca 1 månad sen fick jag veta att jag var 10e reserv. Eftersom det är en populär utbildning så trodde jag inte att jag skulle komma in. Meeeeen så ringde de härrom dagen och sa att de hade en ledig plats!! Vilken lycka! Så beställde litteraturen sanma kväll, & köpt lite nya skolprylar! :)

Med MK går det kanon! Bokat in en hel del visningar i höst & bestämt datum för öppet hus & 31/8 ska jag ha Makeup-dag med före & efterbild bland annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar